Klacht en compliment - Bonniers Zorg

Ga naar de inhoud

Hoofdmenu:

Over Bonniers Zorg



Tijdens kantooruren bereikbaar:
078-6314758

 

Klachten en complimenten
We doen er alles aan om onze cliƫnten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zo proberen we klachten zoveel mogelijk te voorkomen. Dat lukt helaas niet altijd. Bent u niet tevreden? Dan horen we dat graag. Dat helpt ons onze zorgverlening continu te verbeteren. Bij Bonniers Zorg beschouwen we iedere uiting van ontevredenheid over onze producten of diensten als klacht.

Hoe kunt u een klacht doorgeven
Een klacht kunt u op verschillende manieren doorgeven:

  • door te mailen naar Bonniers Zorg: klachtencompliment@bonnierszorg.nl

  • door ons te bellen op het telefoonnummer: 078-6314758 op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur
  • door een brief te sturen naar:

Bonniers Zorg
tav L.M. Bonnier en C. Bonnier
Oranjepark 4
3311 LR Dordrecht


Wat doen we met uw klacht?
Zodra wij uw klacht hebben gekregen, krijgt u binnen 3 werkdagen een brief. Daarin bevestigen we dat we uw klacht hebben gekregen.
De medewerker die verantwoordelijk is, behandelt uw klacht. Binnen 21 dagen krijgt u van Bonniers Zorg antwoord op uw klacht. Als dat niet lukt, neemt Bonniers Zorg daarover contact met u op.
Heeft Bonniers Zorg uw klacht afgehandeld? Dan krijgt u van ons een brief waarin staat dat wij de klacht afsluiten.
Het kan zijn dat wij u na afloop bellen. Dit doen wij om te controleren of onze cliƫnten tevreden zijn over hoe we hun klacht hebben behandeld.

Wat kunt u doen als u vindt dat uw klacht niet goed is behandeld?
Vindt u dat uw klacht niet goed is behandeld? Bel dan gerust naar Bonniers Zorg. Zij leggen uw klacht dan voor aan de directie.

U kunt ook contact opnemen met onze branchevereniging SPOT.
Stichting Professionele Organisaties voor de thuiszorg:
Postbus 12
3740 AA Baarn
Telefoon: 035-5427517

Internet: www.verenigingspot.nl

Een compliment doorgeven?

Natuurlijk horen we ook graag wat u goed vindt aan Bonniers Zorg. Wilt u een compliment aan ons doorgeven? Dit kan door middel van een mail te sturen naar klachtencompliment@bonnnierszorg.nl. U kunt ook telefonisch contact opnemen met 078-6314758, op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur.
 
Terug naar de inhoud | Terug naar het hoofdmenu